Annonsera i Mässbilagan

Inför mässan producerar vi som brukligt vår mässtidning vilken vi distribuerar i Sveriges största morgontidning Dagens Nyheter. 165 000 prenumeranter i Storstockholmsområdet får tidningen i perfekt tid, helgen innan mässan, närmare bestämt lördagen den 21 mars. En dag då läsarna i snitt spenderar mer tid på tidningen, som dessa dagar också har en större räckvidd än på veckodagarna. Dessutom distribueras tidningen i 15 000 ex på Nordiska Trädgårdar 2020. För att ytterligare förstärka detta, distribueras tidningen även digitalt till Dagens Nyheters ca 170 000 digitala prenumeranter. Den digitala tidningen kommer givetvis också att synas på Nordiska Trädgårdars hemsida fram till och med att mässan är över.

Missa nu inte möjligheten att redan innan mässtarten nå besökarna och tala om varför man ska besöka just er monter. Ni når dem i lugn och ro hemma vid köksbordet och kan redan där påverka mässbesöket.

Vår samarbetspartner är Newsfactory Media Group, som har över 15 års erfarenhet av att producera mässtidningar för Stockholmsmässan.

Det finns mycket mer än format, placering och pris som påverkar ditt resultat!