Digitalt event Trädgårdsmässan 2021

25 mars-31 maj 2021

Missa inte chansen att vara med som utställare online

Missa inte möjligheten att bli en del av Trädgårdsmässans digitala event 2021! Det blir ett event i tre delar där vi bland annat har vidareutvecklat förra årets succé av livesändningen på Facebook som togs fram när vi inte hade möjlighet att genomföra en fysisk mässa – en livesändning som resulterade i 120 000 visningar och 60 000 unika tittare!

1) Besökarna träffar er utställare online här på hemsidan där ni i en inbjudande företagssida presenterar er, länkar direkt till webbutiken, lägger upp erbjudanden, filmer, bilder och interagerar med besökare i Zoom-möten för att svara på frågor och ge personlig rådgivning.

2) Ett fullspäckat föreläsningsprogram online arrangerat av FOR (Fritidsodlingens Riksorganisation) med omkring 100 föredrag med fokus på kunskap och inspiration.

3) Fyra program på 60 minuter var som vi kallar Trädgårdsmorgon, och som sänds på Trädgårdsmässans Facebooksida. Här blir det inslag med intervjuer, samtal, inspiration och presentation av utmärkelser och tävlingar med Linda Schilén som programledare. Här finns även fantastiska exponeringsmöjligheter!

Deltagande 2021

Vill du vara med?

Din sida

Via Företagsprofil Online* skapar du din sida som kan innehålla:
• Bilder, filmer och texter
• Unika erbjudanden
• Länk till egen webbutik
• Zoom-möten för att prata med kunder under bestämda tider
• Kontaktformulär

Pris för deltagande

• Ordinarie pris för digitalt deltagande: 7 500 kr
• Rabatt på 2 500 kr om utställaren förbinder sig att marknadsföra eventet i sina kanaler. Vi tar fram färdigt material att använda.
• Ytterligare rabatt på 2 000 kr om man bokar deltagande på nästa års fysiska mässa 31 mars-3 april 2022 och betalar ExpoStart* (4095 kr)

Boka digitalt deltagande

Vill du bli en del av Trädgårdsmässans digitala event 2021 eller är intresserad av ett större samarbete? Kontakta oss!
Säljare Ann Sjösten
Ring 08-749 41 17

Maila Ann »

Exponeringsmöjligheter

Under sändningen på Facebook finns fantastiska exponeringsmöjligheter! Hör av dig snarast om du är intresserad av en sponsorplats, det finns endast ett begränsat antal.
Kontakta Marica Nordqvist på 08-749 42 47

Maila Marica »

Marknadsföring

• Flertalet nyhetsbrev skickas till vårt stora kundregister.
• Social medier-kampanj; Facebook (18 000 följare) och Instagram (5 500 följare). Sponsrade och organiska inlägg.
• Marknadsföring via FORs organisationer med 75 000 medlemmar.

25 mars-31 maj

Ett deltagande med egen företagssida gäller 25 mars-31 maj 2021. Det betyder att ni syns här på Trädgårdsmässans hemsidan under den perioden, har möjlighet att uppdatera er sida och interagera med besökare. Vi kommer kontinuerligt att marknadsföra ert deltagande i Trädgårdsmässans kanaler.

Nå tusentals besökare

Besökare som är intresserade av Trädgårdsmässans satsningar online är många och de är intresserade av växter, odling, redskap, utemiljö, och allt som har med trädgård att göra! De vill handla av er utställare, lockas av erbjudanden och vill träffa er online för personlig rådgivning. Missa inte chansen att synas för minst 60 000* unika personer!

Vi svarar gärna på dina frågor!

Kontakta oss på sales.nordiskatradgardar@stockholmsmassan.se eller 08-749 42 94.

Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Bildspel från livesändningen mars 2020

*Mer information:

Företagsprofil Online, vad är det »

ExpoStart, vad är det och vad ingår »

Livesändningen på Facebook i mars 2020 fick totalt 120 000 visningar och 60 000 unika tittare. I år gör vi mer, vi gör det större och vi gör det bättre – och har som mål att nå fler unika tittare!