Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra din upplevelse, för statistik och för att visa skräddarsydda annonser. Genom din användning av webbplatsen godkänner du att vi använder dessa cookies.Läs mer i vår cookiepolicy »

CAMO Aerfast

Aerfast - CAMO

För Mikael Leppänen, Brand Manager på Aerfast, är det första gången som utställare på Trädgårdsmässan 2019. Efter besöket på Trädgårdsmässan i mars 2018 där Mikael upplevde vårkänslor, energi och kreativitet bland såväl besökare som utställare bestämde de sig för att ställa ut med CAMO produkter – dold trallskruvning.

Varför väljer ni att ställa ut på Trädgårdsmässan?
– För oss är det första gången vi ställer ut på trädgårdsmässan. Jag besökte däremot mässan förra året och upplevde vårkänslor, energi och kreativitet bland besökare och utställare som jag inte mött tidigare på en mässa som låg till grund för vårt beslut att ställa ut i år. Sen att vi har produkter för hem- och villaägare som passar perfekt att visa på mässan är inte tokigt. Dold trallskruvning för barfotasköna utemiljöer.
 
Vad ser du personligen mest fram emot?
– Att möta människor som sprudlar av skaparlust och energi inför de projekt de planerar för året.
 
Varför är det bra som företag att delta på Trädgårdsmässan tycker du?
– Alla produkter och egenskaper som är bra kan vi inte som företag förmedla bara genom tidningar och annonser. Vissa produkter måste ses och upplevas för att förstås. Så är det med CAMO dold trallskruvning.

Intervjun gjordes i januari 2019 inför Trädgårdsmässan 2019.